Priser

 
 
 
 

Text text text

 
 

RENSNING OCH ORGANISERING I HEMMET

SÅ HÄR GÅR DET TILL:

1.Vi börjar med ett kostnadsfritt första besök hemma hos dig eller digitalt där vi går igenom dina behov, din budget och din tidslinje.(Du får redan vid detta möte mängder av tips & råd kring dina uttrymmen)

2. Jag går hem och skapar en projektplanering innehållande tidsplan & budget. Så att du får ditt jobb gjort så effektivt som möjligt och i rätt ordning.

3. Vi rensar tillsammans. Sakerna eller kläderna sorteras & kategoriseras. Du får hjälp och guidning för att ta rätt beslut och får mer gjort på kortare tid.

4.Därefter tar jag med mig alla de saker & kläder som du inte längre önskar ha kvar och återvinner samt skänker bort.

5. Jag torkar ur alla de utrymmen som sedan ska organiseras. Jag föreslår anpassade förvaringslösningar, rutiner och system. Jag köper in rekommenderad(om önskar) förvaring efter ditt hem, din stil och din budget. Efteråt blir det både lättare att hitta och ser snyggare ut än nånsin!

6.Du får stöd och uppföljning under hela projektet och upp till 30 dagar efter avslutat projekt

* Pris per timme: 350 kr (Pris efter RUT-avdrag. Ord.pris 700 kr)

Halvdag(3 tim) 1050 kr (Pris efter RUT-avdrag. Ord.pris 2100 kr)

Heldag(6 tim) 2100 kr (Pris efter RUT-avdrag. Ord.pris 4200 kr)

Alla priser är inklusive moms. Större delen av tjänsten är berättigad till RUT-avdrag och då betalar du endast 50% av arbetskostnaden. Läs mer om RUT på Skatteverkets hemsida www.skatterverket.se. Vid vårt första kostnadsfria möte kan vi undersöka detta närmare. Du står själv för kostnaden för alla eventuella förvaringsprodukter du vill köpa. Resekostnader kan tillkomma.

DET HÄR INGÅR I PRISET:

* Första besöket: Hemma hos dig eller digitalt. Vi går igenom dina behov, din budget och din tidslinje. Du får redan vid detta möte mängder av tips & råd kring dina uttrymmen.

* Planering: Jag gör en projektplanering för att få ditt jobb gjort så effektivt som möjligt och i rätt ordning!

* Rensning: Vi rensar tillsammans. Du får hjälp med att ta beslut och du får mer gjort på kortare tid.

* Återvinning: Jag tar med mig alla de saker & kläder som du bestämt nu ska få lämna ditt hem.

* Lättare Städ: Jag torkar ur de utrymmen som ska oganiseras.

* Organisering: Sortering och kategorisering i ditt utrymme. Jag skapar och föreslår anpassade förvaringslösningar, rutiner och system.

* Inköp av eventuell ny förvaring. (Du får en faktura på det du vill behålla)

* Stöd:( ev annat ord) Kontakt och uppföljning via telefon, mejl och digitalt under hela projektet (och 30 dagar efter avslutat projekt)

PRESENTKORT(i priser)

Ge bort tid och omtanke i form av ett presentkort till någon du tänker skulle behöva eller uppskattar att få hjälp med ordningen & organisering hemma. Det går bra att köpa timmar, paket eller för ett specifikt utrymme.(EV ÄNDRA DENNA TEXT o läs vad andr skrivit) EJ RUTAVDRAGSGILT

* Digitalt(60 min) 700 kr (Obs, ej RUT-avdragsgilt)

- Första samtalet bokas in 1 tim därefter debiteras 350 kr på varje påbörjad halvtimme

DET HÄR INGÅR I PRISET:

* En anpassad plan med stegförsteg-instruktioner som tar dig framåt mot målet, tillsammans med inspiration och rekomenderade produkter.

* Kontakt via en lämplig digital plattform.

* Kontakt mellan de digitala träffarna via sms eller e-post om frågor uppstår.

DU KAN KÄNNA DIG HELT TRYGG MED MIG

Ingen situation är för svår. Inget jobb är för stort, för litet eller för stökigt. Sanningen är att jag älskar kaos och det är just det som jag är bra på. Ju rörigare utrymmet är desto större och tydligare förändring blir det vilket är en fantastisk känsla efteråt. Jag jobbar Icke-dömande och 100% konfidentiellt. Det är tillit som är själva kärnan i verksamheten. Ingenting av det jag ser och av det som du kämpar med eller av det som sägs delas med någon annan. Det vill jag betona och det är väldigt viktigt då det både är privat och intimt att ha någon i hemmet som går igenom ens privata ägodelar. Det kan både vara en jobbig och skämmig process, det är jag mycket väl medveten om men det är absolut inget att skämmas för och det finns mängder av orsaker till att röra har uppstått. Läs mer om Mig här

Jag innehar företagsförsäkring samt F-skattsedel. Dessutom är jag med i Svenska Branschföreningen för konsulter inom produktivitet och ordning (SBPOs logga) och följer de etiska riktlinjerna som branschföreningen står för. Läs om den här