Priser

 
 

Alla uppdrag inleds alltid med en kostnadsfri konsultation!


Rensning och organisering i hemmet

  • Pris per timme: 400 kr (Pris efter RUT-avdrag. Ord.pris 800 kr)

  • Halvdag(3 tim) 1200 kr (Pris efter RUT-avdrag. Ord.pris 2400 kr)

  • Heldag(6 tim) 2400 kr (Pris efter RUT-avdrag. Ord.pris 4800 kr)

PAKETERBJUDANDEN

Första hjälpen

3 tim 1125 kr

(Pris efter RUT-avdrag)

Lilla Förändringen

9 tim 3375 kr

(Pris efter RUT-avdrag)

Stora Förändringen

18 tim 6750 kr

(Pris efter RUT-avdrag)

Förvandlingen

Hela hemmet från topp till tå!

— Alla priser är inklusive moms. Större delen av tjänsten är berättigad till RUT-avdrag och då betalar du endast 50% av arbetskostnaden. Läs mer om RUT på www.skatterverket.se. Vid vårt första kostnadsfria möte kan vi undersöka detta närmare. Du står själv för kostnaden för alla eventuella förvaringsprodukter du vill köpa. Resekostnader kan tillkomma. Helgdagar och tider efter kl 18.00 debiteras med 100kr extra/h.

SÅ HÄR GÅR DET TILL:

  • Första besöket: Hemma hos dig eller digitalt. Vi går igenom dina behov, din budget och din tidslinje. Du får redan vid detta möte mängder av tips & råd kring dina uttrymmen.

  • Planering: Jag gör en projektplanering för att få ditt jobb gjort så effektivt som möjligt och i rätt ordning!

  • Rensning: Vi sorterar/kategoriserar och rensar tillsammans. Du får hjälp med att ta beslut och du får mer gjort på kortare tid.

  • Återvinning & donering: Jag tar med mig de saker & kläder som du nu bestämt ska få lämna ditt hem.

  • Lättare Städ: Jag torkar ur de utrymmen som ska organiseras.

  • Organisering: Vi ger alla saker en bestämd plats. Jag skapar och föreslår anpassade förvaringslösningar, rutiner och system efter din stil och din budget. Efteråt blir det både lättare att hitta och ser snyggare ut än nånsin.

  • Ev. inköp av ny förvaring. (jag eller du beroende på vad vi kommit överens om köper in ny förvaring, du får en faktura på det du vill behålla)

  • Stöd: Kontakt och uppföljning via telefon, mejl och digitalt under hela projektet (och 30 dagar efter avslutat projekt)

    Läs mer här


Presentkort

Ge bort tid och omtanke i form av ett presentkort till någon du tänker skulle behöva och uppskattar att få hjälp med ordningen hemma. Till någon du tycker om! Det går bra att köpa timmar, paket eller för ett specifikt utrymme.

OBS!

EJ RUTAVDRAGSGILT.

 

Du kan känna dig helt trygg med mig

Ingen situation är för svår. Inget jobb är för stort, för litet eller för stökigt. Sanningen är att jag älskar kaos och det är just det som jag är bra på. Ju rörigare utrymmet är desto större och tydligare förändring kommer det att bli, vilket är en fantastisk känsla efteråt. Jag jobbar Icke-dömande och 100% konfidentiellt. Det är tillit som är själva kärnan i verksamheten. Ingenting av det jag ser, av det du kämpar med eller av det som sägs delas med någon annan. Det vill jag betona och det är väldigt viktigt då det både är privat och intimt att ha någon i sitt hem som går igenom ens privata ägodelar. Det kan både vara en jobbig och skämmig process, det är jag mycket väl medveten om, men det är absolut inget att skämmas för och det finns mängder av orsaker till att röra har uppstått.

Jag innehar företagsförsäkring samt F-skattsedel. Dessutom är jag medlem i SBPO (svenska branschföreningen för konsulter inom produktivitet och ordning) och följer de etiska riktlinjerna som branschföreningen står för. Läs mer här på SBPO:s hemsida.